Ara

Çokta Wifi | Ortaya Karışık!

Bazı şeyleri Çokta şey yapmamak lazım :)

Elektrik nedir?

Elektrik nedir? elektrik ağırlıklı olarak kargolarla ilgilidir. İki tür ücret vardır: Olumlu ve olumsuz ücretler. Karşılıklı işaretlerin ücretleri birbirini çeker ve aynı tabelaya sahip olanlar birbirlerini püskürtür. Her madde masrafları içerir. Bir vücut, birçok pozitif ve negatif suç içerdiğinde, nötr... Continue Reading →

En iyi iptv server hangisi 2020

En iyi iptv server hangisi konulu yazımızda detaylı araştırma yaptık. iptv giderek daha popüler hale geliyor ve kullanıcıları pahalı sözleşmelerden ve sınırlı içerikten kurtarıyor. ABD'deki ortalama kablo faturası şu anda NBC News'e göre ayda yaklaşık 99 dolar. Bu, 2010'dan bu... Continue Reading →

Mutluluk Hakkında 20 İlginç Detay

Mutluluk, dedikleri anahtardır, mutluluk hakkında 20 ilginç detay haklı olabilirler, sadece egzersiz yapmak, kendinizi mutlu hissetmenize yardımcı olur! Aşağıda ilginç gerçekleri okuyun ve bazılarını kendiniz için deneyin! Kendi zihin durumunuz üzerinde herhangi bir etkisi olup olmadığını görün. Genler ve yetiştirme,... Continue Reading →

Lnb Nedir ve Nasıl Çalışır?

Eviniz için bir uydu sistemi arıyorsanız, lnb nedir veya lnb nasıl çalışır aşina olmadığınız pek çok terime rastlayabilirsiniz. Bunlardan biri, endüstride yaygın olarak kullanılan, LBN'nin kısaltmasıdır. Yani bu harfler neyi temsil ediyor ve uydularla nasıl bağlanıyorlar? Düşük Gürültülü Blok (... Continue Reading →

IPTV Nedir ve iptv faydaları nelerdir?

IPTV, kablo bağlantılarına sahip televizyonlarla sınırlı değildir, bunun yerine TV'ler, PC'ler, tabletler ve akıllı telefonlardan erişilebilir. Bu, kullanıcıların internet bağlantısı olan herhangi bir cihazdan canlı televizyondan filmlere kadar herşeyi akışlandırabileceği anlamına gelir. IPTV Nedir? IPTV veya Internet Protokolü Televizyon, IPTV... Continue Reading →

Uydu Nedir Ne İşe Yarar?

Uydu nedir ne işe yarar; Uydular yörüngeye yerleştirilmiş insan yapımı nesnelerdir. Onlar, bizi fark etmeden genellikle hayatlarımızı etkiler: bizi daha güvenli kılarlar, modern kolaylıklar sağlarlar ve eğlence yayınları yaparlar. Uydu çeşitleri ve özellikleri Uydu çeşitleri ve özellikleri işte uyduların yaptığı... Continue Reading →

paygol.com dolandırıcılığı

Arkadaşlar bu paygol denilen site yani paygol.com yaklaşık 1050 € Türkiye parasıyla 4.835 TL ve sadece dolandırılan ben değilim benim gibi binlerce kişi dolandırılmış. Site güzel duruyor üye oluyorsunuz sonra sevinmeye başlıyorsunuz sitedeki kodları ayarlayıp web sitenize ekliyorsunuz neden kredi... Continue Reading →

iddaa dolandırıcılığı şikayet

iddaa dolandırıcıları yani iddaa dolandırıcılığı şikayet ile ilgili olarak bu site en az 100 lira para istiyor ilk başlarken ve ne kadar yatırırsanız o kadar bonus verdiğini iddaa ediyo bu doğru 100 lira yatırınca hesabınız 200 lira olarak görünüyor 200... Continue Reading →

HawkHost Şikayet ve Kullanıcı Yorumları

merhaba arkadaşlar HAWKHOST isimli bir hosting firması aslında firma demesek daha iyi en kalitesiz firma bile bunlardan iyidir. Neden diyecek olursanız müşteriyi umursamıyor bunları size resimlerle de kanıtlayacağım zaten. Hawk host denilen şahıslar 50,23 usd yani şuan ki kur ile... Continue Reading →

WordPress.com'da bir web sitesi veya blog oluşturun

Yukarı ↑